lørdag 28. august 2010

Lune hjem :)

Hei alle gode !

Nok en shoppedag er unna gjort, det er vanskelig å velge blant alle de flotte stands og fristende leverandører. Men som Freias twist har vi noen klare favoritter.


Nordal er en av dem. Derfra har vi handlet i noen år og det er alltid like hyggelig å handle der.



Jeg er så glad for at vi får inn disse godbitene snart,


'

I løpet av årene jeg har jobbet med butikken må jeg tilstå at jeg har surfet gjennom bloggere, butikker med hjemmesider og ikke minst nettbutikker.
Gleden var derfor stor da jeg ved en tilfeldighet kom i snakk med en flott Bodø dame som jobbet på Nordal sin stand. Etter mange inspirerende ideer og en god porsjon  latter viste det seg at hun er den begavede Lisbeth bak nettbutikken
 Lune hjem i Tønsberg.


Jeg har fått masse inspirasjon av å titte innom nettbutikken hennes. Det å se på hva som har vært i tiden har vært gull. Jeg har også handlet saker jeg bare måtte ha, som jeg ikke har hatt inne selv. Så takk søte Lisbeth for en hyggelig og inspirerende prat.

Imorgen er siste messedag, vi har fullt program og hodene fulle av gode ideer.




Savner mine sine

Ønsker alle en flott Lørdagskveld.

                                                                 post signature

4 kommentarer:

  1. Nordal har mye fint, enig! Falt helt for den grønne hylla. Ta deg gjerne en tur på bloggen min, har handla fra chic antique.

    SvarSlett
  2. Heisan vennen. Så masse lekkert!!!! Gleder meg til å se.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  3. Nå er du sikkert vel hjemme fra messetur! Var nok godt å se dine kjære igjen :)
    Så mye fint dere har funnet! ALT på det øverste bildet skulle fått vært med meg hjem... kanskje jeg må flytte til Narvik.... hi hi...
    Takk igjen for fine ord inne hos meg... jeg leser en stabel med interiørblader, blir inspirert og får ideer fra andre bloggere, er veldig glad i det naturlige som kontrast til "glam". Ofte får jeg en ny idé ut fra noe jeg ser hos andre... veldig gøy når det er HELT min idé, som med oppslagstavla! :) og når en får så fin respons, så blir en ekstra glad!
    Ønsker deg en nydelig dag!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Så masse nye innlegg i bloggen siden jeg var innom sist. Grattis med ny-åpning av butikk og med vakkert navn!
    Kommer snart innom, dagene strekker bare ikke helt til for tiden...
    Det srister hvertfall med en tur SNART!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett