søndag 22. august 2010

Høstrengjøring !

Jeg er så glad å fornøyd idag. Etter en laang periode med masse å gjøre med omgjøringen av butikken, har det vært helt herlig å være på jobb den siste uka.


Varene fra green gate kom endelig, og vi har pakket ut og pakket ut,



det er ikke fritt for at jeg har drømt om blomster og polkadotter,



men hva gjør vel det. Jeg er helt betatt av alle de flotte fargene,



og de vakre mønstrene. Det er så moro at alt kan kombineres med hverandre.

Jeg kan jo røpe at alle gavene i min give away er litt av hvert fra green gate. Jeg hadde planer om ta bilder av de forskjellige, men da blir det jo mindre overraskende, så jeg lot det være.



Som sagt har denne uka vært fantastisk, vi har fått så mange positive tilbakemeldinger og butikken går så det suser. Det er godt at vi skal på gavemesse til helga, for nå trenges det påfyll i hyllene :)


Det er litt sånn at når jeg har viet stort sett all min tid en plass i en periode, så er det slik at et aldri så lite hus har fått minimalt med oppmerksomhet. Derfor er dagen idag satt av til HØSTRENGJØRING.
Det ser ut til at solen glimrer med sitt fravær, og da er det ingen pes å gjøre inne sysler. Jeg har allerede kjøpt meg belønninger i form litt nytt til stue å kjøkken for å holde motivasjonen oppe. Det er ikke mye som skal til for å gjøre det koselig. Jeg synes forøvrig at høsten er en nydelig årstid. Frisk luft og fine farger.

Ønsker alle en flott søndag !


post signature

1 kommentar:

  1. Kos deg med husvask ;) Vi drar til Ballangen på turnering idag også . God klem :)

    SvarSlett