fredag 23. juli 2010

Stille i fjøset

Jeg og butikkjentene mine driver og pusser opp butikken så malingen fyker. Vi har satt oss en deadline til når vi skal ha nyoppusset butikk ;)  og med mitt "utsettelsessyndrom" sier det seg selv at alt blir gjort i siste liten.



Flinke sjarmtroll disse to, og det hadde sikkert vært moro å ha de med i oppussingen.

Jeg har det med å snakke på inn og utpust når jeg blir engasjert (og/eller frustrert ). Dette gjelder både hjemme og på jobb.
Slik har det blitt til at familien, gode venner, fabelaktige bekjente og kreative kunder har tatt del i planleggingsfasen av omkafatringen :)
 Bare det å finne riktige farver, og hvor man skal ha dem, er et eget prosjekt. Så jeg er takknemlig for alle som har kommet med innspill og ideer. Jeg gleder meg til å se resultatet.



Siden planlegging, tegning og innkjøp har tatt litt tid på kveldene, har det vært stille på bloggen de siste dagene, men nå er vi godt igang, og på søndag skal vi ha stordugnad. Jeg legger inn bilder underveis.

Nå, however, skal jeg hjelpe inspector Barnaby å løse Mord og Mysterier

Ønsker alle en koselig fredagskveld


post signature

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å få se...
    Skal sende litt av den lille sola vi har oppover :)
    Ha ei forhåpentligvis varm og solrik helg!

    Klem fra
    Lise

    SvarSlett