tirsdag 1. februar 2011

Kavalkade 2010 del 1

Heisan

Da er tiden inne for en liten kavalkade fra 2010.
Noe har blitt fortalt i bloggen tidligere og noe er brandnewnews ;)

Januar 2010

Tanken om å lage blogg vokser seg større og større, og flinke Christina overbeviste meg om at det var piece of cupcake ;)

Det skulle vel bare vise seg at det skulle gå noen måneder til før jeg stupte uti det. Det ble påske


Lillegull utenfor "Stabburet" på hytta

Og Mai

17.Mai bord i butikken

Jeg hadde akkurat kjøpt mitt kjære kamera og lekte meg i Photoskape. Store ting må vite for eisomikkeharheltklartforsegpasselighøyteknologiintelligens på seg ;)


Før jeg kom så langt som å opprette bloggen skjedde det igrunn masse som jeg kunne tenke meg å dele med dere, her er en morsom greis.

12.juni feiret hele Narvik et arrangement som kalles Rødløperdagen. Kort fortalt er det en aldri så liten folkefest, med barneløp og stands rundt om i byen. Vi som er i handelsbransjen gir kundene våre en ekstra oppmerksomhet med rød løperstemning (kunden er alltid i fokus,) men denne dagen skal de ansatte på butikkene være Xtra pent kledd og kundene skal føle litt gallapreg på hele dagen. (ikke særlig kort fortalt faktisk ;))

Anuhu, i forkant av denne dagen gikk lokalavisen  Fremover til alle bedrifter og utlyste en konkurranse.
Det var om å gjøre å lage en utstilling som ble lagt merke til.
Vi mollkoset oss så med å lage til utstillingen at jeg må vise dere :)

Hele ideen var å lage en miniatyr "premiere" så vi tok et bord i front av butikken og satt opp en flatskjerm på den ene enden av bordet, med en dvd av favoritt sirkuset mitt Cirque de soleil.
Vi tømte et oljedisplay til fordel for et søtt publikum :)

Arenaen var satt. Bak denne laget vi en vegg som vi trakk med gavepapir i sølv og laget en åpning slik at "den søta publiken" kunne liksom gå inn fra den røde løper.

En egen bil ble satt til disposisjon til de selebre gjester.

Den røde løperen er rød velur over hvit velur som igjen ligger over en isoporplate (slik at vi kunne feste seigdamene og herrene med nåler :( ) ;)


Her kommer selebritetene og utenfor står fansen (legg merke til den flotte kjolen ;)


Bak på bildet er på en måte reklameplakaten til sirkuset. Og foran blir jetsetterne fotografert før de går inn :))


En lyslykt blir med ett en paviljong hvor de frammøtte kan leske seg med forfriskninger.


Jaja slik ble det i sin helhet.Galskapen lenge leve ;)

Av å til lønner det seg å være sprø og i overkant opptatt av detaljer ;)
VI VANT ;)))

Det blir enden av kavalkade del 1

Ha en god uke
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei på du;)
    Så bra med et lite livstegn herifra;)regne med at du har fullt opp;)Syns du messa va bra?

    Artige bilda du vise og sku bare mangle at det blei seier,det va jo kanonbra....skikkelig cathrine-style;)

    Glæde mæ til å se mer!
    Ha en fin dag,æ ligg å tørke snørr....;(

    SvarSlett
  2. så kreative dere er!!! Artig altså!
    Kjekt å høre fra deg! Håper det går så det suser i butikken!
    Klem
    Lise

    SvarSlett