tirsdag 7. juni 2011

Sommerfugler

i magen

Etter å ha vært nede for telling med allergi og allskens syke, er formen igjen på topp og før jeg vet ordet av det skjer det så mye positivt i livet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne ;)

Først til morgendagens happening på Nicolines Verden, eller rettere sagt Narvik Storsenter.
'
Vi har en uke med hærlig tid kampanje og i den forbindelse arrangeres det sommerfest på senteret.
Det blir stort moteshow, grilling, dans og konkurranser :))

Så nå er jeg i full gang med å sette sammen antrekk til våre flotte modeller, gleder meg til å vise dere bilder :))

Jeg står å tripper for vi venter inn masse klær fra Cream any minute og det blir knall.

Kristi Himmelfartsdag var jeg på innkjøp hos skjønne Mona Lise fra Cream i Tromsø.
Dere kan tro det kommer mye lekkert ;))

Håper alle som bor i nærheten tar turen imorgen kl 17.30

Bilderas kommer såklart også etter showet.

Ha en fin en

post signature

1 kommentar:

  1. ja, den som skulle en snartur til narvik i morgen... :) gleder meg til å få se bilder! cream har såå mye fint!
    Klem
    lise

    SvarSlett