fredag 22. oktober 2010

Innkjøp i nordens Paris

Igår morges dro jeg til nordens Paris, Tromsø.
Jeg er med i markedsrådet på Narvik Storsenter og vi tok et mini-seminar der. Vi hygget oss med møtevirksomhet, befaring av andre kjøpesenter  og god mat å drikke på Biffhuset på Skarven Vertshus,

Etter endt møte med markedsrådet i formiddag, dro jeg på innkjøp av high summer kolleksjonen til Cream.


Mona Lise

Mona Lise holdt en flott visning av den skjønne kolleksjonen. Hun er meget flink til å vise hvordan man setter sammen antrekk.
Jeg gleder meg vilt til vi får inn det vi handlet på messa i august. Det er på full fart inn til butikken.
 Loving it !


Det er glimrende å dra på tur med spennende faglig påfyll, men det var godt å komme hjem igjen.

Imorgen er det full fart på jobb, vi har fått ørten paller med nydeligheter og julerelaterte godbiter som jeg gleder meg til å pakke ut å presentere ;)

Ønsker dere alle en fortreffelig helg !

                                                              post signature

4 kommentarer:

  1. Sikkert hyggelig med Tromsøtur. Da blir det vel inn på Nicolines verden i morgen og se etter julegaver :-))
    Blir spennende å se hva for noe fint dere har fått inn.

    SvarSlett
  2. Ja,så koselig om du stikker innom !
    Sees :))

    SvarSlett
  3. Tjohooo. Så spennende. Gleder meg til å se julevarene. Var innom en tur i dag og drømte meg bort...
    Ha en fin fin helg.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  4. Biffhuse har skikkeli go mat, så dit må vi vær gang vi e dær oppe. Glede mæ tel å stekk innom butikken å se ka fint dokker får inn...men må nok bli over hælga sia æ og han kompis e aleina dennan hælga. Man tar ikke en elefant me sæ i en porselensbutikk vettu... ;o)

    SvarSlett