tirsdag 7. september 2010

Klar til vinter :)

Heisan

Da var helga vel overstått, dvs jeg forlenget den med en fridag igår. Helt hærlig. Jeg fikk gjort så mye arbeid som bare har blitt utsatt.
Jeg fikk ryddet rusk og rask og kjørt det på fyllingen. Jeg tok vår kjære trofaste Audi på spa på shell. Støvsugd og nyvasket. Wonderful ! Nå skal bare vinteren komme.




Et lite

Et lite stemningsbilde av Kirsten utenfor Green Gate sin stand, bare å glede seg til vinter.

Jeg har bedrevet baking i helga, ikke så mange skrytebilder å snakke om , da det ble mest brød.

Da viser jeg heller frem verket til en ekspert ;)







På senteret vårt finnes verdens beste naboer


 

Søte Linda er en av de.

Linda driver kafe Baguetten rett borti gangen for Nicolines Verden, og hver fredag lager hun hjembakte delikatesser som hun serverer lykkelige kunder.

O`lykke til meg og, da hun bare helt ut av det blå kom sveipende innom med sitt gode smil.

Og bare sånn helt uten videre serverer meg :Varm eplemuffins (i green gate form såklart ),
en diger kuleis med vanilje og for å toppe det hele en skål varm vaniljesaus og jordbær ved siden av.
Skal si det er hjertevarme. Tusen takk søte Linda !

Så en liten goklæm til Marit, Vibeke og Lene som hjelper meg å komme i form etter slike deilige utskeielser.
 Se også min Treningsvideo . Ønsker alle en god dag.



post signature

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til høsten setter inn for fullt... og en sånn nabo skulle jeg også hatt på jobb! det skulle kanskje de fleste hatt? var innom butikken i går, og nå skjønner jeg hvorfor du ikke var der. så etter en Ingrid lattekopp fra GG, typisk nok kanskje den eneste GG-koppen dere ikke har inne :(

    SvarSlett
  2. E så kjekt me sånne snille som bare helt ut av d blå kommer me en overraskelse, skulle vært mye flinkere tel sånt alle sammen. Deili me en ekstra fridag...æ bynte på jobb i dag etter ei uka ferie, men d blei en kort affere sia barnehagen ringte om at han kompis va sjukpjusk...så da blir d hjæmmedag i mårra å...Kanskje æ e like flink som du va på fridagen din?? Tia får nu vise... ;o)
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Så fint det så ut ved GreenGates stand. Nydelige tekstiler jeg ser på bildet. :)

    SvarSlett
  4. Mmmm, heldige deg. Det så kjempegodt ut. Fikk vann i munnen jeg.Så foresten noen som blogget litt om lilla green gate i dag. Gir du meg ett lite hint når det kommer inn?
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett