mandag 4. oktober 2010

Krydder i hverdagen ;)

Jeg er ikke noe flink til å brette klær i privaten .Ikke synes jeg det er gøy heller, bortsett  fra  å stryke klær da. Det elsker jeg !!
Men i de siste par ukene har vi fått inn klær på butikken, og jeg mollkoser meg med å pakke ut å brette på plass, og sette sammen forslag til kundene samt lage utstilling på dukkene og rundt om i butikken.



Et lite glimt av meg på gave og interiørmessen på Lillestrøm, hvor vi handlet inn de hærlige klærne.
Her prøves en nydelig kåpe som vi får inn nå i Oktober. Loving it !!
Klærne som gir krydder i hverdagen er det


denne koselige og flinke damen ( Mette ) som har designet. Hun er designeren bak klesmerket Spicy Vanilla !
Linker til deres hjemmeside H E R.

I skrivende stund er jeg akkurat kommet hjem fra freepower trening med den alltid like engasjerte trylletrenersken Marit. Ja nettopp det. Hun kan trylle eisomhelstvillehasotteforanpcslæshtevenogsomdessutenikkeeislagtilådrivepåmetræning om til ei som får stjærnekraft av å gå på timene hennes, flinka.
Og i morgen er det fri flyt time med samme tøtta. Flottings.

Jeg ønsker alle en flott en !
                                      post signature

1 kommentar:

  1. Du e nu bra søt du kathrine:)

    Den pelskragen hadde ikke æ sagt nei til nu i høstrusket:)

    Kom inn å sjekk bloggcandyen min, vet ikke om du e så pysslat av dæ, men den pakken som loddes ut e fantastisk fin:)

    SvarSlett