søndag 27. juni 2010

Så var jeg her !

Heisan, nå hopper også jeg inn i blogg universet. Etter å ha sniktittet rundt i blogglandia i etpar år nå, synes jeg det er på tide å gi meg til kjenne her inne .Jeg gleder meg til å kunne hilse på inne hos mange av mine favorittblogger, gamle og nye. Må jo også selvfølgelig sende en varm takk til flinke lille C for en tålmodighet av dimensjoner ved oppretting av bloggen min. Har tenkt meg en tur på Loppemarked idag, håper det ligger noen skatter å venter på å bli med meg hjem. Ha en koselig søndag !
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så flink du har vært,dette ser jo veldig bra ut!Ikke det at jeg har gjort så mye annet enn å forklare så smått;)

    Glæde meg til å følge med videre på dine store og små prosjekter;)
    Lykke til!

    God klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Så bra,der va du! :) Kjempe fin blogg,du har jo vært flink. Å det med loppemarkede viste jeg ikke,så takk for tipset.
    Takk også for en fin kommentar. Det varmer med slike ord i en slik tid.
    Ha en vidre fin kveld,så snakkes vi plutselig igjen.
    Klem fra Christina

    SvarSlett